Apie mus

Už "MySecondEar" stovi stipri audiologų ir novatorių komanda, kurios misija - sudrebinti klausos aparatų rinką ir sukelti ilgalaikius teigiamus pokyčius. Mes tikime, kad puiki klausa turi būti prieinama kiekvienam. Kiekvieną dieną dirbame, kad tai taptų įmanoma.

Mūsų vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Niklas Spichalsky pats daugiau nei 20 metų nešiojo klausos aparatus, todėl labai gerai žinojo klausos aparatų pirkimo sunkumus.

Nuo didelio rinkos neskaidrumo, lankstumo stokos iki visiškai perdėtų kainų.

Siekdamas kovoti su visomis šiomis problemomis, jis kartu su Julianu Stechertu įkūrė "MySecondEar". Padedami savo akustikų, akustikos meistrų ir klausos konsultantų komandos, jiedu dabar yra vienos iš sparčiausiai augančių akustikos įmonių Vokietijoje vykdomieji direktoriai.

Taip! Įmonė yra registruota biha - Federalinėje klausos akustikų gildijoje, kuri yra skėtinė klausos akustikų profesijos organizacija Vokietijoje. Visi joje užsiregistravę asmenys ne tik turi sutartis su visomis Vokietijoje veikiančiomis privalomojo sveikatos draudimo kasomis, bet ir turi aukštą reputaciją privačiose ligonių kasose bei pas pačius klausos aparatų gamintojus. Kaip jūsų naujasis akustikos specialistas, mes esame jums kaip kontaktinis partneris visais su klausos aparatais ir klausos praradimu susijusiais klausimais.

Klausos aparato pirkimo procedūra

Tai įmanoma! Štai kokius žingsnius atliksite kartu su mumis:

1. Užsakote pageidaujamo klausos aparato pasiūlymą.

2. Su jumis susisiekia asmeninis klausos specialistas arba klausos konsultantas, kad išsiaiškintų visus neišspręstus klausimus. Taip pat kviečiame tiesiogiai susisiekti su mumis telefonais +49 30 3080 6040 (Vokietija), +43 720 816056 (Austrija) arba +41 43508 46 42 (Šveicarija).

3. Pirmiausia el. paštu išsiunčiate savo asmeniniam klausos priežiūros specialistui arba klausos konsultantui aktualų LOR gydytojo išrašytą receptą su jame nurodytu klausos tyrimu.

4. Kai duodate "OK", klausos priežiūros specialistas arba klausos konsultantas sukuria jums individualų užsakymą ir el. paštu išsiunčia atitinkamą užsakymo nuorodą.

5. Viską peržiūrėję, galite patys inicijuoti užsakymą arba alternatyviai tai padaryti kartu su klausos konsultantu.

6. Dabar jūsų klausos aparatai paruošti išsiuntimui. Remiantis jūsų klausos tyrimu, prietaisai bus iš anksto nustatyti ir išsiųsti į jūsų namus paštu.

7. Gavus klausos aparatus, tada vyks nuotolinis pritaikymas su jūsų asmeniniu kontaktiniu asmeniu iš mūsų akustikos skyriaus. Apie nuotolinio pritaikymo procedūrą jums bus išsamiai pranešta iš anksto.

Taigi matote, kad pirkti nuotoliniu būdu internetu "MySecondEar" yra viskas, kas nėra sudėtinga, ir netgi labai patogu! Jei už įsigytą klausos aparatą norite atsiskaityti privalomuoju sveikatos draudimu, būtina bent kartą atvykti į priėmimą vienoje iš mūsų specializuotų parduotuvių. Geriausia žengti pirmąjį žingsnį ir pateikti neįpareigojančią užklausą! Laukiame jūsų!

Pateikite neįpareigojančią užklausą dabar >>

Viskas, ko reikia, kad klausos aparatai pradėtų veikti. Konkrečiai tai yra:

  • pageidaujamas klausos aparatas
  • Įkrovimo stotelė arba baterijų pakuotė (60 vnt.
  • Ekspertai
  • Įvairių dydžių ir formų atspalviai
  • Naudos aparatų filtrai
  • Valymo rinkinys
  • Naudos aparato dėklas

Visa tai įeina nemokamai, t. y. jau įskaičiuota į nugarinių aparatų kainas. Be to, turite teisę šešerius metus nemokamai koreguoti klausos aparatus!

Ar jus domina klausos aparatas? Išsiųskite mums neįpareigojančią užklausą dabar!

Išsiųskite neįpareigojančią užklausą dabar >>

Taip! Aukščiau aprašytas procesas yra tik vienas iš būdų, mielai jus priimsime vienoje iš mūsų specializuotų parduotuvių. Mus rasite Berlyne, Šioneberge (Regensburger Str. 5, 10777 Berlynas), Dortmunde (Olpe 29, 44135 Dortmundas) arba Hamburge (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburgas).

Turite mums paskambinti ir susitarti dėl susitikimo telefonu +49 30 3080 6040 (Vokietija), +43 720 816056 (Austrija) arba +41 43508 46 42 (Šveicarija) arba parašyti el. laišką hallo@mysecondear.de. Pirkimo atveju taip pat galite atsiskaityti vietoje kortele.

Kainos ir mokėjimas

Trumpai tariant, taip yra todėl, kad "MySecondEar" yra efektyvi ir orientuota į skaitmenines technologijas.

Klausos aparatų rinkoje pernelyg ilgai niekas nesikeitė. Kelios bendrovės dominuoja rinkoje, taigi ir kainose. Bendrovė "MySecondEar" tam priešinasi orientuodamasi į šiuolaikiškus ir efektyvius sprendimus:

Optimizuoti procesai

Mūsų komanda turi daug žinių ir patirties aptarnaujant klientus internetu ir, žinoma, specializuotose parduotuvėse. Klausos aparatus jums pritaikysime nuotoliniu būdu, lanksčiai ir nepriklausomai nuo buvimo vietos.

Nesame per brangios rinkodaros

Mūsų reklama daugiausia vykdoma internete ir internetu. Tai leidžia mums efektyviau nukreipti rinkodarą ir labai sutaupyti. Nereklamuojamės televizijoje ar radijuje.

Nėra brangių prekės ženklo ambasadorių

Mes norime nukreipti jus į gerą klausą, todėl mums nereikia aktorių ar vedėjų pagal sutartis. Šie dažnai patys nenešioja klausos aparatų ir brangiai kainuoja.

Mes gerokai sutaupytas lėšas tiesiogiai perduodame jums! Nes Niklas Spichalsky, kaip klausos aparatų naudotojas ir "MySecondEar" įkūrėjas, yra įsitikinęs, kad gera klausa pagaliau turėtų būti prieinama ir nebe prabanga!

Fiksuoto remonto mokesčio apibrėžimas ir taikymo sritis: Fiksuotas remonto mokestis - tai vienkartinė išmoka, kurią moka privalomojo sveikatos draudimo bendrovės už 6 metų trukmės paslaugą. Pagrindinių klausos aparatų (be papildomo jūsų mokėjimo) atveju šiuo laikotarpiu padengiamos visos remonto išlaidos. Vienodo dydžio remonto mokestis netaikomas aukštesnės kokybės klausos aparatams, kurie buvo įsigyti už papildomą mokestį. Visos papildomos remonto išlaidos, patirtos dėl aukštesnės kokybės klausos aparatų, bus nurodytos sąskaitoje faktūroje. Tai reiškia, kad naudojatės geriausiomis paslaugomis ir galite pasikliauti savo klausos aparatais!

Išlaidų padengimas aukštesnės kokybės klausos aparatams: Aukštesnės kokybės klausos aparatams, už kuriuos mokamas papildomas mokestis, sveikatos draudimo bendrovė padengia fiksuotą remonto išlaidų sumą per fiksuotą remonto mokestį. Papildomas išlaidas, ypač remonto išlaidas dėl geresnės įrangos ar eksploatacinių medžiagų pakeitimo, turi padengti pats apdraustasis.

Paslaugų ir rekomendacijų naujiems pirkiniams teikimas: Sveikatos draudimo bendrovių nustatyto dydžio paslaugų fiksuotasis įkainis, kuris svyruoja nuo 120 iki 154,70 EUR, taip pat apima priežiūros ir remonto darbus. Pasibaigus šešerių metų laikotarpiui, dažnai rekomenduojama įsigyti naują pirkinį, ypač jei remonto išlaidos viršija naujo pirkinio kainą. Reguliari techninė priežiūra ir priežiūra, taip pat konsultacijos su klausos akustikais remonto atveju yra labai svarbūs klausos aparato ilgaamžiškumui.

Mokėjimo galimybės ir apsauga

Jūsų patogumui siūlome įvairius mokėjimo būdus:

  • "PayPal" (su pirkėjo apsauga)
  • "Klarna"
  • bankinis pavedimas
  • "Amazon Pay"
  • "Amazon Pay"
  • kreditinė kortelė

Kaip asmuo, Vokietijoje apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu, mokate tik individualią priemoką. Mokėdami per "PayPal", naudojatės pirkėjo apsauga, kuri suteikia papildomo saugumo. Iškilus netikėtoms problemoms, galite tiesiogiai kreiptis į "PayPal" ir nerizikuoti.

Sveikatos draudimas

Taip! Būdami įregistruoti akustikos specialistai biha, Federalinėje klausos aparatų akustikų gildijoje, esame sudarę sutartis su visomis Vokietijos privalomojo sveikatos draudimo bendrovėmis. Taigi jūs sumokate tik skirtumą, sumažintą subsidija (savo indėliu), o mes pasirūpiname tvarkymu su jūsų sveikatos draudimo bendrove.

Jeigu esate privačiai apdraustas, paprasčiausiai patys pateikiate sąskaitą ir gaunate savo individualią subsidiją atgal.

Tai, be kita ko, priklauso nuo to, kurioje sveikatos draudimo bendrovėje esate apdraustas. Norint apie tai sužinoti daugiau, geriausia tiesiogiai kreiptis į asmeninį klausos konsultantą arba paskambinti mums tel. +4143 5084 642 (Šveicarija) arba +43 720 816 056 (Austrija), arba +4930 311 939 65 (Vokietija), jei su mumis dar nesusisiekėte.

Pristatymas ir grąžinimas

Siunčiame klausos aparatus Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje ir apskritai visoje Europoje.

Dėl siuntimo už Europos ribų geriausia skambinti mums telefonais +49 30 3080 6040 (Vokietija), +43 720 816056 (Austrija), +41 43508 46 42 (Šveicarija) arba rašyti mums adresu service@mysecondear.de.

Naujų klausos aparatų siuntimas taip pat nemokamas. Mes taip pat pasirūpiname muitinės procedūromis. Taigi mūsų klientams iš Šveicarijos taip pat galioja kainos, nurodytos svetainėje, visiškai be jokių paslėptų išlaidų.

.

Klausos aparatai Europoje jums siunčiami nemokamai. Klausos aparatų priedai ir baterijos taip pat nemokami, jei užsakymo vertė yra ne mažesnė kaip 49 € (99 € už Vokietijos ribų ir 149 € Šveicarijoje). Jei užsakymo vertė mažesnė nei 49 €, taikomos 4,90 € (9,90 € už Vokietijos ribų ir 29,90 € už ES ribų) siuntimo išlaidos.

Europos Sąjungoje siuntas siunčiame su mūsų siuntų gabenimo partneriu DHL. Kai tik mūsų siuntinys bus perduotas mūsų partneriui, el. paštu iš mūsų gausite siuntimo patvirtinimą. Laiške rasite savo siuntos numerį (ID) ir nuorodą, kuria naudodamiesi galėsite sekti užsakymą.

Turite galimybę pereiti į siuntos iš DHL sekimo nuorodą >>

.

Grąžinimo teisė

Taip!

Įprastiniais bandymų etapais iš akustiko gausite bandomuosius prietaisus. Todėl šie bandomieji prietaisai nėra galutiniai prietaisai, kuriuos galiausiai įsigysite. Su mumis yra šiek tiek kitaip.

Galutinį įrenginį gausite tiesiai iš mūsų, tačiau jums suteikiama 30 dienų geros savijautos garantija. Taigi, jei per šį laiką pastebėsite, kad prietaisas jums netinka, arba persigalvosite, galėsite nemokamai atsisakyti pirkimo ir atgauti visus sumokėtus pinigus.

Tačiau esame įsitikinę, kad nesigailėsite įsigiję prietaisą. Tai rodo ir daugybė teigiamų mūsų klientų atsiliepimų. Pavyzdžiui, svetainėje TrustedShops.

Garantija ir draudimas

Visiems "Oticon", "Starkey", "ReSound" ir "Phonak" klausos aparatams suteikiama penkerių metų garantija prietaisui ir baterijai. Visi kiti gamintojai suteikia dvejų metų garantiją.

Papildmenims suteikiama vienerių metų garantija, o atsarginėms dalims, pavyzdžiui, buvusiems ausų antgaliams, suteikiama šešių mėnesių garantija.

Mūsų klausos aparatams suteikiama garantija nuo medžiagų ir gamybos defektų nuo pristatymo momento. Atkreipkite dėmesį, kad garantija netaikoma pažeidimams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo ar remonto, kurį atliko neįgalioti asmenys.

Taip, taip pat siūlome klausos aparatų draudimo galimybę. Bendradarbiaujame su savo partnere "Alteos", kuri priklauso AXA grupei. Čia galite apdrausti savo klausos aparatus ir apsisaugoti nuo praradimo, vagystės ir kt. Norėdami gauti daugiau informacijos ir sudaryti draudimo sutartį, apsilankykite Alteos Hörgeräte Versicherung.

Garantijos / draudimas

Visiems klausos aparatams standartiškai suteikiama dvejų metų garantija.

Išimtis yra Phonak (nuo 01.01. 2022 m.), Oticon (nuo 2022 04 06), Starkey (nuo 2022 05 01) ir ReSound (nuo 2022 06 01). Čia visiems prietaisams suteikiama penkerių metų garantija pačiam prietaisui, taip pat penkerių metų garantija į kainą įskaičiuotai įkraunamai baterijai.

Papildmenims suteikiama vienoda vienerių metų garantija.

Atskiroms dalims (pvz., buvusioms ausinėms) suteikiama šešių mėnesių garantija.

Taip. už vienkartinį 99 € mokestį už vieną ausį galite pratęsti garantiją iki ketverių metų. Kai kurių gamintojų standartinė garantija jau yra penkeri metai. Daugiau informacijos apie tai galite sužinoti vienu iš aukščiau pateiktų klausimų.

Siūlomiems klausos aparatams suteikiama medžiagų ir pagaminimo garantija nuo pristatymo momento. Ši garantija apima paties klausos aparato, bet ne priedų, tokių kaip baterijos, vamzdeliai, garsiakalbiai, ausų įdėklai, vaško apsauga ir t. t., pagaminimo ir medžiagų defektus. Problemos, atsiradusios dėl netinkamo naudojimo, netinkamo tvarkymo ar remonto, kurį atliko neįgalioti asmenys, nepatenka į garantijos taikymo sritį arba gali būti prarastos.

.

Remontas

Jei iškiltų garantinis reikalavimas, mes, žinoma, juo pasirūpinsime nemokamai. Nemokamai atsiųsime jums pakaitinį prietaisą.

2 Iš mūsų gausite siuntimo etiketę, skirtą išsiųsti remontuotiną prietaisą, žinoma, nemokamai.

3. Mes pasirūpinsime tvarkymu ir remontu.

4. Mes pakeisime prietaisą.

Tik pasibaigus garantiniam laikotarpiui, mes visada esame jūsų akustikos specialistai remonto klausimais.

Jei remontą turėtumėte tvarkyti vienoje iš mūsų specializuotų parduotuvių, atliekami šie veiksmai:

1. Pas mus užsiregistruojate į susitikimą dėl klausos aparato remonto.

2. Jei remonto negalime atlikti tiesiogiai specializuotoje parduotuvėje, suteiksime jums skolinamą klausos aparatą, kol bus remontuojamas jūsų klausos aparatas.

3. Mes pasirūpiname apdorojimu ir remontu.

4. Atliekamas naujas keitimas.

.

Pasibaigus dvejų arba ketverių metų garantiniam laikotarpiui, už visus būtinus remonto darbus mokėsite šias kainas už klausos aparatą:

Baterijos keitimas = 49,00 €

Mažas remontas = 59,00 €

Didelis remontas = 149,00 €

Didelis remontas = 149,00 €

Mažas remontas pirmiausia susijęs su optiniais defektais. Tuo tarpu stambus remontas reikalingas dėl techniškai sudėtingų defektų. Tokio remonto pavyzdys - sugedęs procesorius

.

Džiaugiamės galėdami pasveikinti jus vienoje iš mūsų specializuotų parduotuvių! Užsirašyti į susitikimą galite lengvai el. paštu hallo@mysecondear.de arba telefonu 030 31193965.

Klientų aptarnavimas

Drąsiai skambinkite mums adresu
+49 (0) 30 3080 6040.

El. paštas

Drąsiai rašykite mums adresu service@mysecondear.de