mokėjimas kreditine kortele

Priimamos šios kreditinės kortelės: „American Express“, „Maestro“, „MasterCard“ ir „Visa“.

Jei mokėsite kreditine kortele, jūsų bus paprašyta nurodyti savo kreditinės kortelės duomenis užsakymo proceso metu. Jūsų duomenys, žinoma, bus užšifruoti mums naudojant SSL procedūrą. Tada jūsų kreditinė kortelė bus įkelta tiesiogiai ir jūsų užsakymą redaguos tiesiogiai.

Siekdami apsaugoti jus nuo piktnaudžiavimo kreditinėmis kortelėmis, mes taip pat galime atlikti jūsų duomenų patikrinimą, kai užsisakysite. Tokiu atveju gausite el. Laišką į užsakymo patvirtinimą iš mūsų klientų aptarnavimo. Tolesnė procedūra jums bus paaiškinta šiame el. Laiške.

mokėjimas per „Paypal“

Jei norite naudoti šią mokėjimo parinktį, užsakymo proceso metu būsite tiesiogiai persiųsti „PayPal“. Jei jau esate „PayPal“ klientas, galite lengvai užsiregistruoti ir susimokėti už savo vartotojo duomenis. Mokėjimas yra ypač tikras dėl „PayPal“ pirkėjų apsaugos, nes jei kažkas neveikia, jūs gausite savo pinigus.

Jei mokėsite „PayPal“ „MyScondear“, susiesime jūsų „MySecondear“ paskyrą su jūsų „PayPal“ paskyra.

Jums, kaip klientui Todėl

„MySecandear“ įmanoma surinkti sumą tik iš jūsų „PayPal“ sąskaitos, jei prekės iš tikrųjų siunčiamos. Bet kokias kompensacijas ir papildomus mokėjimus galima greitai ir lengvai įgyvendinti naudojant prijungtą „PayPal“ sąskaitą.

Šią nuorodą galite pašalinti bet kuriuo metu arba taip pat naudoti kitą „PayPal“ paskyrą.

    Klarna iš karto (tiesioginis debetas)

    Jei nedelsdami pasirinksite mokėti „Klarna“, „Klarna“ bankas atliks „MySecandear“ mokėjimo procesą.

    Jei užsakant pasirinkote „Klarna“ kaip mokėjimą, galite nedelsdami pasirinkti parinktį per mūsų teikėją „Klarna“. Jums nereikia sąskaitos Klarna.

    „Sofortüberweisung“ yra tiesioginis banko perdavimas, veikiantis su jūsų internetinės bankininkystės duomenimis.

    1. Jūs pasirenkate savo šalį ir banką.
    2. Prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės duomenų. Duomenys užšifruoti jūsų banke.
    3. Kai kuriuose bankuose į jūsų išmanųjį telefoną siunčiamas papildomas patvirtinimo kaištis, kurį turite naudoti vieną kartą, kad patvirtintumėte savo operaciją.
    4. Kai tik banko perkėlimas buvo sėkmingas, „MySecandear“ gauna patvirtinimą ir nedelsdamas suaktyvina užsakymą.
    5. Ką galite padaryti, jei nebuvo gautas užsakymo patvirtinimas?

      Kai užsakymas bus sėkmingai įvykdytas, gausite užsakymo patvirtinimą jūsų pateiktu el. Pašto adresu. Tada buvo baigtas įsakymas, kai tik buvo išsiųstas „MySecondear“.

      Jei savo pašto dėžutėje nerandate užsakymo patvirtinimo, taip pat patikrinkite savo šlamšto aplanką.

      Ar paprastai negalite gauti el. Laiškų iš „MySecandear“? Kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimą service@mysecontear.de .