apimtis

Šios bendrosios pardavimo sąlygos (toliau

MySecandear Audiology Group GmbH

Regensburger Straße 5, 10777 Berlin

Generalinis direktorius: Niklas Spichalsky, Julian Alexander Stechert

Berlyno apygardos teismas, Registracijos numeris: HRB 213510 B

Telefono numeris: 030 3080 6040

El. Pašto adresas: service@mysecondear.de

Ir jūs kaip mūsų klientas.

  1. Visi susitarimai, sudaryti tarp jūsų ir mūsų, susijusių su pirkimo sutartimi, ypač dėl šių pardavimo sąlygų, mūsų priėmimo deklaracija.
  2. Šių taisyklių ir sąlygų versija galioja, kai sudaroma sutartis Mes nepriimame
  3. skirtingų kliento sąlygų. Tai taip pat taikoma, jei mes aiškiai neprieštaraujame įtraukimui.
  4. sutarties išvada

    1. Straipsnių pristatymas ir pritaikymas mūsų internetinėje parduotuvėje nėra privalomas pasiūlymas sudaryti pirkimo sutartį. Visus elementus galite pridėti prie virtualių pirkinių krepšelio pirkimo proceso metu spustelėdami „prie pirkinių krepšelio“, paskambinę į pirkinių krepšelį “ klausos aparatas ar aksesuarai. Pirkinių krepšelį galima bet kada pakoreguoti pridedant ar pašalinus straipsnius. Norėdami patekti į kasą, spustelėkite pirkinių krepšelį ir mygtuką „Tila“.
    2. Pateikdami užsakymą internetinėje parduotuvėje spustelėdami mygtuką „PAGYKITE dabar“, pateikite teisiškai įpareigojantį užsakymą. Patvirtinsime jūsų užsakymo prieigą per mūsų internetinę parduotuvę el. Paštu. Tokiame el. Laiške vis dar nėra privalomo užsakymo priėmimo, nebent tai būtų paaiškinta, be prieigos patvirtinimo.
    3. Sutartis sudaroma tik tuo atveju, jei priimsime jūsų užsakymą paskelbdami priėmimo deklaraciją arba pateikdami užsakytus daiktus.
    4. Jei jūsų užsakytų prekių pristatymas neturėtų būti įmanomas, pavyzdžiui, nes atitinkamos prekės nėra sandėlyje, mes remsime priėmimo deklaraciją. Šiuo atveju sutartis nėra susijusi su. Mes nedelsdami informuosime jus ir nedelsdami kompensuosime.
    5. Būsite informuoti apie galimas pristatymo sąlygas ir galimus pristatymo apribojimus. Jei turite klausimų, nedvejodami susisiekite su mumis el. Paštu service@mysecondear.de

      atšaukimo politika

      Jei esate vartotojas, turite teisę pasitraukti pagal įstatymų numatytas nuostatas:

      1. Atsitraukimo teisė
      2. Jūs turite teisę atšaukti šią sutartį per keturiolika dienų, nesuteikdami priežasčių.

        Atšaukimo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jūs ar trečioji šalis, kurią pavadinote jūsų, kuri nėra vežėjas, kuris turėjo ar užėmė.

        Norėdami pasinaudoti savo atšaukimo teise, turite naudoti aiškų paaiškinimą (Z B. laišką, išsiųstą paštu ar el. Laišku) apie jūsų sprendimą atšaukti šią sutartį. Tam galite naudoti pridėtą mėginio atšaukimo formą, tačiau tai nenustatyta. Taip pat galite elektroniniu būdu užpildyti ir perduoti pavyzdžio atšaukimo formą arba kitą aiškų paaiškinimą mūsų svetainėje (www.mysecondear.de). Jei pasinaudosite šia parinktimi, mes (pvz., El. Paštu) atsiųsime jums patvirtinimą, kaip gauti tokį atšaukimą.

        Norint išlaikyti atšaukimo laikotarpį, pakanka, kad galėtumėte nusiųsti pranešimą pasinaudojant pasitraukimo teise, kol pasibaigia atšaukimo laikotarpis.

        1. Atšaukimo pasekmės
        2. Jei atšauksite šią sutartį, turime visus mokėjimus, kuriuos gavome iš jūsų, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, kurios atsiranda dėl to, kad turite kitokio tipo pristatymą, nei mes siūlome , pasirinkote pigiausią standartinį pristatymą) nedelsiant grąžinti grąžinimą ir vėliausiai per keturiolika dienų nuo dienos, kai buvo gautas pranešimas apie jūsų atšaukimą dėl šios sutarties. Šiam grąžinimui mes naudojame tas pačias mokėjimo priemones, kurias naudojote pradiniame sandoryje, nebent su jais aiškiai buvo aiškiai susitarta apie ką nors kita; Jokiomis aplinkybėmis jums nebus imamas mokestis už mokesčius už šį grąžinimą. Mes galime atsisakyti grąžinimo, kol negrąžinsime prekių arba kol nepateiksite įrodymo, kad grąžinote prekes, atsižvelgiant į tai, koks ankstesnis laikas yra.

          Jūs turite prekių nedelsiant ir bet kokiu atveju per keturiolika dienų nuo dienos, kai jūs informuojate mus apie šios sutarties atšaukimą, atsiųsti ar perduoti mums. Galutinis terminas išsaugomas, jei išsiunčiate prekes iki keturiolikos dienų termino.

          Jums reikia mokėti tik už bet kokį prekių vertės praradimą, jei šis vertės praradimas įvyks dėl to, kad nėra būtinos prekių kokybės, savybių ir funkcionalumo.

          30 dienų pinigų grąžinimo garantija

          1. „MySecondear Audiology Group GmbH“ siūlo jums 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją už įstatymų numatytos pasitraukimo teisės. Taigi jūs turite 30 dienų išbandyti prekes ramybėje namuose. Bandymo laikotarpis prasideda nuo prekių išsaugojimo. Logistikos paslaugų teikėjo pristatymo data yra kliento prekių gavimo data.
          2. Jei, priešingai nei lūkesčiai, neturėtumėte būti 100%patenkinti, mes grąžinsime visą pirkimo kainą . Šiuo tikslu jūs esate atsakingi už el. Laiško siuntimą adresu service@mysecondear.de iš anksto, kad atsiųsite prekes mums atgal. Tada per 3 darbo dienas turite grąžinti mums prekes. Siuntimo data yra lemiama.
          3. Remiantis 30 dienų pinigų grąžinimo garantija, visi klausos aparatai ir aksesuarai apima šiuos, kurie yra pagrindinės atitinkamos klausos aparato įrangos dalis. Visi kiti priedai su serijos numeriais neįtraukiami į 30 dienų pinigų grąžinimo garantiją.
          4. Neužbaigta grąža laikinai neįtraukia kompensacijos iki visiškos grąžos. Vartojimai, tokie kaip baterijos ir filtrai, gali kompensuoti tik kaip uždara kolektyvinė pakuotė.
          5. 30 dienų pinigų grąžinimo garantija netaikoma vandens žala prekėms. 30 dienų pinigų grąžinimo garantija taip pat visiškai neįtraukiama, jei tai yra visiškai aplaidus ar tyčinis žala prekėms, už kurias iš jų yra atsakingos kaip kliento.
          6. bandymo įtaisai

            Bandymo įrenginiai neturi likti su klientu daugiau nei 2 savaites po gavimo. Bandymo klausos aparatų laikotarpis nesikeičia, jei aksesuarai remontuojami bandymo laikotarpiu.

            1. Mes perimame tik bandomųjų įrenginių pristatymą Europoje ir iš 49 eurų vertės. Mes nejungiame grąžinimo gabenimo su mažiau prekių ar už Europos ribų.
            2. Pristatymo sąlygos, mokėjimas iš anksto
              1. Mes turime teisę į dalinius pristatymus, nes tai jums yra pagrįsta.
              2. Pristatymo laikotarpis yra maždaug nuo penkių iki septynių darbo dienų, jei nesutiks kitaip. Atsižvelgiant į 3 dalį - jis prasideda nuo sutarties sudarymo (žr. 2 dalį).
              3. Jei užsakant reikia sumokėti iš anksto, sutartį sudaro vienintelis dalykas, kurį sudaro vienintelis dalykas, kurį pateikia jūsų banko duomenys, ir mūsų prašymas sumokėti. Jei mokėjimas nebuvo atliktas po nustatyto termino ir papildomo mokėjimo priminimo, „MySecondear Audiology Group GmbH“ atsistatydina iš sudarytos sutarties dėl nesumokėjimo. Dėl to užsakymas nėra pristatomas arba paliekamas naudoti.
              4. Jei prekės yra pristatytos ir dėl jų kaltės negali būti pristatyta net po trijų bandymų pristatyti, mes rezervuojame kelią pasitraukti iš sutarties ir išskaičiuoti išlaidas gabenimui, kai kompensuojame pirkimo kainą.
              5. Pristatytos prekės išlieka tol, kol bus sumokėta pirkimo kaina Mūsų nuosavybėje pagal 449 bgb. < /li>

                Klausos bandymo perdavimas kaip būtina pristatymo sąlyga

                1. Norint pristatyti jums klausos aparatai , Mums reikia išgirsti bandymo perduoti (pašaukta garso garso garso audiograma ). Jei šis testas mums nebuvo išsiųstas per 30 dienų nuo užsakymo patvirtinimo, mes pasiliekame teisę pasitraukti iš sutarties. Tokiu atveju įsakymas nebus pristatytas. Jei už pirkimo kainą jau sumokėjote, ji bus grąžinta.
                2. klausos aparatai Iš „MySecondear Audiology Group GmbH“ yra individualiai skiriami jums, remiantis jūsų išsiųstu klausos testu. Jei yra padidėjęs jautrumas (taip vadinami hiperakusai ar įdarbinimas), prieš siųsdami klausos aparatą, turite mums pasakyti.
                3. kainos ir gabenimo išlaidos

                  1. klausos sistemų kainos ir priedus galima rasti pagrindiniame puslapyje ir išsiregistravimo procese. Visi Informacija apie kainą yra mūsų internetinėje parduotuvėje Bendrosios kainos įskaitant įstatymų numatytą pardavimo mokestį ir yra plius pristatymo išlaidos. Pristatymo išlaidos pateikiamos mūsų Kainų informacija Mūsų internetinėje parduotuvėje.
                  2. Jei įvykdysime jūsų užsakymą pagal 4 skirsnio 1 dalį per dalinį pristatymą, pristatymo išlaidos atsiras tik už pirmąjį dalinį pristatymą. Jei daliniai pristatymai pateikiami jūsų prašymu, mes apskaičiuojame kiekvieno dalinio pristatymo pristatymo išlaidas.
                  3. Jei veiksmingai atšaukiate savo sutartinę deklaraciją pagal 3 skyrių, galite paprašyti kompensuoti jau sumokėtas išlaidas už pristatymą jums (grąžinimo išlaidos) pagal teisinius reikalavimus (plg. Kitų pasitraukimo pasekmių pasekmių 3 skirsnio 2 dalis) .
                  4. Mokėjimo sąlygos ir vėlavimas

                    1. Sąskaitos faktūros suma už pardavimus, paslaugas ir remontą lemia mokėtojas, pristatydamas/pristatydamas sąskaitą faktūrą. Daliniai mokėjimai yra įmanomi tik tuo atveju, jei jų buvo susitarta iš anksto. Jie yra įsiskolinę su mokėjimu vėliausiai, jei jie nesuteikia vėlavimo pasekmių per 14 dienų nuo termino dienos ir galimybės gauti sąskaitą faktūrą. Tai netaikoma, jei įrodote, kad neatsakote už mokėjimo nebuvimą. Sąskaitos faktūros suma turi būti išmokėta per numatytą laiką. Numatytoji palūkanų norma yra 5 procentiniai punktai virš metų bazinės normos.
                    2. Klientams, kurie yra apdrausti įstatymais, 1 punkte, gavus sąskaitą faktūrą/prekes. Jūs mokate tik sumažintą skirtumą už dotaciją (jūsų pačių indėlis).
                    3. Pirkimo kainos išmoka mokama už vieną mokėjimą. Jei norite sumokėti mokėjimą įmokomis, susisiekite su paslauga@mysecondear.de. Trečiojo pardavėjų, kuriems buvo pavesta mokėti apdoroti, atveju, šiems teikėjams galioja bendrosios sąlygos.
                    4. Galite pasirinkti pirkimo kainą ir pristatymo išlaidas pagal jūsų pasirinktą mokėjimo procesą, nurodytą internetinėje parduotuvėje, nurodytą internetinėje parduotuvėje . Jei „Klarna“, „American Express“, „Amazon Pay“, „Apple Pay“, „Google Pay“, „PayPal“, „Shop Pay“, „EC/Maestro“ ar „Maestro“ ar kreditinės kortelės dotacijos leidimą ar mokėjimą, mes kuo anksčiau laikysime 1 punkte. . Išskyrus atšaukimą, suteiktas leidimas taip pat taikomas tolesniems įsakymams.
                    5. kompensavimas ir išlaikymo teisė

                      1. Jūs neturite teisės tikėtis prieš mūsų teiginius, nebent jūsų priešieškiniai yra teisiškai nustatyti ar neginčijami. Jie taip pat turi teisę kompensuoti mūsų reikalavimus, jei tvirtinate, kad komplikacijos ar priešieškiniai iš tos pačios pirkimo sutarties.
                      2. Kaip pirkėjas, jūs galite pasinaudoti tik išlaikymo teise, jei jūsų priešieškinyje bus iš tos pačios pirkimo sutarties.
                      3. garantijos teisės

                        1. Mes esame atsakingi už daiktus, pristatytus už materialinius ar teisinius trūkumus pagal galiojančius teisinius reglamentus, ypač § 434 p. BGB. Įstatytų defektų įstatymų numatytų pretenzijų apribojimo laikotarpis yra dveji metai ir prasideda prekių pristatymu.
                        2. Bet kokie pardavėjų garantijos, kurias suteikėme tam tikriems straipsniams ar gamintojo garantijoms, susijusioms su nustatytais daiktais ar tam tikrų daiktų gamintojais nuo garantijos sąlygų, kurios gali būti pridedamos.
                        3. Jei yra kokių nors trūkumų, kurie atpažįstami gaunant prekes, turite juos parodyti iškart po apžiūros. Defektai, kurie nėra rodomi laiku, laikomi patvirtintais, o prekės neturi trūkumų. Jei po rizikos perdavimo per šešis mėnesius nėra materialinio defekto, manoma, kad dėl pavojaus perkėlimo šis klausimas neturi trūkumų (atvirkščiai iš § 477 BGB).
                        4. Defektai turi būti pateikti raštu teksto forma pagal § 126b Bgb.
                        5. atsakomybė

                          1. Mes esame atsakingi už jus visais sutartiniais ir nekontrakcinėmis atsakomybėmis, jei ketinama ir dideliu aplaidumu, atsižvelgiant
                          2. Kitais atvejais mes esame atsakingi tik kitais atvejais - jei ne 4 punkte - tik tuo atveju gali reguliariai pasitikėti klientu (taip vadinamu kardinolu įsipareigojimu) ir apsiriboti nuspėjamos ir tipiškos žalos pakeitimu. Visais kitais atvejais mūsų atsakomybė neįtraukiama pagal reglamentą 4 dalyje.
                          3. Visų pirma, mes neatsakome už atvejus, kurie buvo sukurti dėl neteisingai perduotų klausos testų arba juos pateikė kaip klientą. B. palikdamas svarbią informaciją apie padidėjusį jautrumą.
                          4. Mūsų atsakomybė už žalą dėl gyvybės, kūno ar sveikatos pažeidimo ir pagal atsakomybės už gaminį įstatymą vis dar neturi įtakos aukščiau nurodyti apribojimai ir išimtys.
                          5. informacija apie klausos sistemas

                            1. MyScondear Audiology Group GmbH siūlomi klausos aparatai jums pateikia „MyScondear Audiology“ grupės GmbH li> klausos akustiniai pranešėjai GmbH li>
                            2. „MySecandear Audiology Group GmbH“ siūlo konsultavimo paskyrimus su girdėti akustikus Nustatyti Klausos aparatai Paskyrę susitikimą. Tada šios datos atliekamos telefonu arba per vaizdo pokalbį. Klausos aparatai nustatomi paskyrimo metu nuotolinės priežiūros metu. Nuo klausos pagalbos Per šešerius klausos sistemos laikotarpį per nuotolinę techninę priežiūrą m Pirkimo kaina Įtraukta.
                            3. „MySecondear Audiology Group GmbH“ siūlomos konsultavimo datos yra susijusios su daugybe pastangų. Jei negalite pastebėti sutartos datos, turite ją atšaukti bent jau prieš 24 valandas.
                            4. Klausos praradimo vertinimas užima kvalifikuotą „MySecondear“ klausos akustiką. Esant dideliam klausos praradimui, ausų uždarbis ir spausdinimas vyksta mūsų svetainėje Berlyne arba vienas iš mūsų akustikų jūsų rajone.
                            5. Pastabos apie baterijų šalinimą pagal Battg

                              1. Akumuliatorius pagal akumuliatoriaus įstatymą (BATTG) yra vartojimo straipsnis, kaip apibrėžta 92 skirsnio 1) BGB, nes jo numatytas vartojimas yra vartojamas.
                              2. Baterijų ir baterijų negalima išmesti į buitines atliekas. Senųjų baterijų savininkai turi būti įrašomi pagal 11 straipsnio 1 dalies S.1 BATTG. Įrenginių alkoholio baterijos įrašomos tik per surinkimo taškus, kurie yra prijungti prie bendros išėmimo sistemos arba gamintojo grąžinimo sistemos.
                              3. Galite atsiųsti mums baterijas atgal arba nemokamai jas atiduoti. Mes apsiribojame baterijų ir baterijų priėmimu patys.
                              4. taikoma jurisdikcijos įstatymas ir vieta

                                1. Vokietijos Federalinės Respublikos įstatymai taikomi pašalinant JT pardavimo įstatymą (CISG). Jei užsakymo metu pateikėte įsakymą kaip vartotoją ir turite įprastą viešnagę kitoje šalyje jūsų užsakymo metu, privalomų šios šalies teisinių nuostatų taikymas neturi įtakos pasirinkus įstatymą, priimtą 1 bausmėje.
                                2. Jei esate prekybininkas ir tvarkos metu esate įsikūrę Vokietijoje, išskirtinė jurisdikcijos vieta yra pardavėjo buveinė Berlynas. Be to, taikomos teisinės nuostatos taikomos vietos ir tarptautinei atsakomybei.
                                3. Ginčų sprendimas: ES komisija sukūrė internetinę ginčų internetinę platformą. Platforma yra kontaktinis taškas dėl neteisminio ginčų sprendimo dėl sutartinių įsipareigojimų, atsirandančių dėl pirkimo internetinių sutarčių. Daugiau informacijos galite rasti šioje nuorodoje: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Mes esame nei pasirengę, nei įpareigojame dalyvauti ginčų sprendimo procedūroje priešais vartotojų arbitražo valdybą.
                                4. Versijos data: 01.05.2022